Splošni pogoji poslovanja
1. Uvodne določbe
Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) veljajo za spletno trgovino Innovashop.si, ki jo upravlja Beno Mandič s.p., Preglov trg 11, 1000 Ljubljana, DŠ:51323869, matična številka: 9753281000, e-pošta: [email protected] (v nadaljevanju: Ponudnik).
Pogoji veljajo za vse uporabnike spletne trgovine in vse nakupe blaga, opravljene prek spletne strani.
2. Ponudba in cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in so končne. Ponudnik ni zavezanec za DDV, zato se davek na dodano vrednost ne obračunava na podlagi 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so zavezujoče za obe pogodbeni stranki. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, razen če je izrecno navedeno drugače. Stroški dostave so kupcu prikazani pred zaključkom naročila in so sestavni del končnega zneska naročila.
Ponudnik si prizadeva zagotavljati pravilne podatke in ažurne informacije o izdelkih in cenah. V primeru napak bo ponudnik kupca o tem obvestil še pred zaključkom naročila oziroma takoj, ko bo napaka zaznana, vendar po sklenitvi pogodbe ponudnik naročila ne more enostransko preklicati.
3. Postopek naročila in sklenitev pogodbe
Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen artikel ter željeno količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu lahko ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na gumb » Nadaljuj na blagajno«. V naslednjem koraku kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »zaključi naročilo«.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo (klikne na gumb »zaključi naročilo«).
Po oddaji naročila kupec prejme avtomatsko elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in povezavo do veljavnih splošnih pogojev poslovanja na trajnem nosilcu podatkov (e-pošta). Pogodba se hrani pri Ponudniku in je dostopna na zahtevo Kupca.
4. Plačilni pogoji
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu na TRR, plačilo s plačilnimi karticami ali PayPal. Način plačila kupec izbere ob zaključku nakupa.
5. Dostava in roki
Ponudnik zagotavlja dostavo naročenih izdelkov glede na razpoložljivost zaloge.
Če je izdelek na lastni zalogi Ponudnika, ga odpremi praviloma naslednji delovni dan po potrditvi naročila.
Če izdelka ni na lastni zalogi, a je na zalogi pri dobavitelju, je rok odpreme 5–10 delovnih dni.
V primeru, da izdelka ni mogoče dobaviti niti pri dobavitelju, bo Ponudnik Kupca o tem nemudoma obvestil in mu ponudil možnost preklica naročila ali dogovor o novem roku dostave.
6. Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga.
Za uveljavljanje odstopa mora Kupec poslati nedvoumno izjavo (obrazec ali e-poštno sporočilo) na [email protected]. Kupec mora blago vrniti v roku 14 dni od obvestila o odstopu. Stroške vračila krije Kupec, razen če Ponudnik ne določi drugače.
Ponudnik vrne vsa prejeta plačila najkasneje v 14 dneh od prejema odstopne izjave oziroma dokaza o vračilu blaga, na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo, razen če Kupec izrecno soglaša drugače.
Obrazec za odstop od pogodbe in vračilo blaga lahko dostopate na naslednji povezavi – OBRAZEC
7. Reklamacije in neskladnost blaga
Ponudnik odgovarja za neskladnost blaga v roku dveh let od dobave. Kupec mora o neskladnosti obvestiti Ponudnika v dveh mesecih od odkritja neskladnosti. Kupec ima pravico zahtevati popravilo ali zamenjavo blaga, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe, če odprava neskladnosti ni mogoča.
8. Garancije in poprodajne storitve
Za izdelke, za katere velja garancija proizvajalca, bo Ponudnik zagotovil uveljavljanje garancije v skladu z garancijskim listom. Informacije o poprodajnih storitvah in prostovoljnih garancijah so navedene pri posameznem izdelku, kadar je to primerno.
9. Pritožbe in izvensodno reševanje sporov
Kupec lahko pritožbo pošlje na e-poštni naslov [email protected] ali pisno na naslov sedeža podjetja. Ponudnik bo na pritožbo odgovoril najkasneje v 8 dneh.
Ponudnik omogoča potrošniku uporabo platforme za spletno reševanje sporov (ODR): https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_sl
10. Odgovornost in slike
Ponudnik se zavezuje, da so fotografije in opisi izdelkov na spletni strani čim bolj natančni in odražajo dejanske lastnosti blaga. Morebitna manjša barvna odstopanja so lahko posledica različnih nastavitev zaslonov, vendar slike ne smejo zavajati ali prikazovati izdelkov, ki bistveno odstopajo od dejanskega stanja.
Ponudnik ne more enostransko razveljaviti naročila brez utemeljenega razloga (npr. če izdelka ni več mogoče dobaviti). V takem primeru bo kupec nemudoma obveščen in mu bo ponujena alternativa ali vračilo kupnine.
11. Veljavnost pogojev
Ti pogoji veljajo od dne 16. 10. 2025 in se uporabljajo za vse pogodbe, sklenjene od tega dne naprej. Prejšnje različice pogojev niso več veljavne.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo:
na [email protected]
Kontakti:
BEEMS, Beno Mandič s.p.
Preglov trg 11, 1000 Ljubljana
Davčna številka: 51323869
Matična številka: 9753281000